Job 26 van 97


Report this listing

Solliciteren



Management-Assistant


Functie

Voor de vacature als deeltijdse management assistant in regio Grimbergen is dit een greep uit je takenpakket:
  • Ledenadministratie opvolgen (bijvoorbeeld opvolging betaling lidmaatschap, up to date houden van het ledenbestand en verzekeren van een correcte tarificatie en facturatie)
  • Agendaplanning Algemene Vergaderingen & Bestuursorgaan
  • Algemene ondersteuning directie (2 personen): coördinatie en synchronisatie van agenda's, opvolging van de stipte uitvoering van besliste actieplannen
  • Mee organiseren van enkele events per jaar (soms ook 's avonds)
  • Front office: eerste aanspreekpunt voor leden die vragen hebben
  • Voorbereiding payroll (4 personen)
  • Uitvoeren betalingen na goedkeuring
  • Controle van inkomende facturen en zorgen voor goedkeuring ervan binnen de goedkeuringsmatrix
  • Kanaliseren van de inkomende facturen in de analytische boekhouding in samenwerking met het extern boekhoudkantoor
  • Af en toe op evenementen aanwezig zijn


Bedrijfsinformatie
Dit bedrijf maakt deel uit van een VZW die actief is in de zorgsector. Ze bieden innovatieve oplossingen aan op allerlei vlakken en werken samen met woonzorgcentra, ziekenhuizen, thuisverpleging, etc...

Jouw profiel

Voor de vacature als deeltjdse management assistent in regio Grimbergen zoeken we iemand die zich in de volgende omschrijving herkent:
  • Je spreekt en schrijft zeer goed Nederlands
  • Je hebt bij voorkeur enkele jaren ervaring in een allround administratieve functie
  • Je kan goed zelfstandig werken (geen rechtstreekse collega's)
  • Je bent een sterke organisator en communicator
Twijfel je of je in aanmerking komt? Contacteer ons gerust via 02/254.08.50 of vilvoorde@accentjobs.be
  • Vergaderingen voorbereiden en organiseren (uitnodigingen, voorbereiding van de dossiers, reservering van zalen, ...)
  • Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren
  • Tools voor de opvolging van de activiteiten en situatieoverzichten ontwikkelen en bijwerken
  • Documenten ingeven, briefwisseling behandelen en e-mailberichten beheren
  • Afspraken en planning van een verantwoordelijke of een medewerker organiseren
    Telefonische oproepen en bezoekers filteren
  • Beslissingen, dienstnota's, contracten behandelen en doorgeven, zowel intern als extern
  • Dossiers behandelen en opvolgen (samenstellen, samenvatten, bijwerken van bestanden, ...)
  • Brieven, verslagen, nota’s, ... opstellen en redigeren

Aanbod

Voor de vacature als deeltijdse management assistant in regio Grimbergen biedt onze klant je het volgende pakket aan:
  • Een vaste job (meteen vast contract)
  • Een invulling tussen 50 % - 70 % met volledige vrije keuze in werkdagen en werkuren
  • Werklocatie in Grimbergen of thuis
  • Maaltijdcheques van € 8 per gewerkte dag
  • Hospitalisatieverzekering
  • Groepsverzekering van 4 %
  • Een opleiding on the job
Je komt terecht in een bedrijf/VZW met een open blik en een warm hart voor iedereen!

Solliciteren

HANNA HOETERICKX
003222540850

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht